[O1] podczas jazdy zapala się kontrolka ładowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robuś
    Drive
    • 2010
    • 75

    [O1] podczas jazdy zapala się kontrolka ładowania

    Chciałbym się dowiedzieć jak jest teraz , tzn na rok 2010 z wymeldowaniem pojazdu. Ten przepis występuje dalej we wszystkich landach???. Mam na oku Leona z 2003 roku i stoi w Krakowie na "niebieskich" tablicach więc nie jestem pewien jak wygląda wtedy rejestracja .Czy może nasz urząd wysyła info do Niemców.Coś jeszcze oprócz brifu ,DR i umowy trzeba sprawdzić? Ktoś ostatnio kupował tak auto???
  • momo05
    Rider
    • 2008
    • 395

    #2
    [O1] podczas jazdy zapala się kontrolka ładowania

    witam koledzy kolega w swoim szkodniku 1,9 tdi 110 km rok 2002 ma taki problem prosiło pomoc a mianowicie

    podczas jazdy zapala się kontrolka ładowania i komputer informuje o awarii alternatora :alternator workshop, zauważyłem że najczęściej kontrolka ładowania zapala się i informacaja z komutera pokładowego po przekroczeniu pewnej prędkości tz. 100 km/h
    .................................................. ..............
    O SERCE SZKODNIKA dba
    Perfect Serwis DobryGrześWawa

    .................................................. ..............

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Ja obstawiam szczotki w altku.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • delanopl
        Elegance
        • 2009
        • 831

        #4
        moje auto właśnie stoi u elektryka, objawy te same, aż w końcu podczas jazdy brakło mi prądu, dobrze że niedaleko od domu, jak odbiore to powiem co zrobił w altku

        Komentarz

        • robertcieslik
          Classic
          • 2010
          • 2

          #5
          delanopl, a gdzie wstawiales, do jakiego elektryka ?
          Robert

          Komentarz

          • momo05
            Rider
            • 2008
            • 395

            #6
            delanopl
            i co po tym elektryku
            .................................................. ..............
            O SERCE SZKODNIKA dba
            Perfect Serwis DobryGrześWawa

            .................................................. ..............

            Komentarz

            • mobi65
              Rider
              • 2009
              • 291

              #7
              moga byc szczotki moze byc tez komutaror wirnika zjechany

              Komentarz

              • robertcieslik
                Classic
                • 2010
                • 2

                #8
                moga byc szczotki moze byc tez komutaror wirnika zjechany



                ciekawe jaki koszt naprawy będzie ??
                Robert

                Komentarz

                • delanopl
                  Elegance
                  • 2009
                  • 831

                  #9
                  u mnie okazało się że przewód od wzbudzania alternatora się przerwał, zrobie zdjęcie jutro to Wam pokaże w którym miejscu, koszt naprawy 30 zł i browar, prawie że wmuszone w fachure

                  robertcieslik, tak się składa że w Przemyślu to robiłem, akurat u swojej dziewczyny byłem - chodziło o dom dziewczyny 8) a po sąsiedzku właśnie elektryk stacjonuje ale jutro spytam kumpla gdzie robił swojego paska bo miał to samo i gdzieś w Chełmie to robił :wink:

                  Komentarz

                  • Jelon
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 115

                    #10
                    Zamieszczone przez mobi65
                    moga byc szczotki moze byc tez komutaror wirnika zjechany
                    Chodzi o pierścienie ślizgowe.
                    Ja miałem tak że wyjeżdżając od znajomych na chwilę zapaliła się kontrolka ładowania, ale jak przyśpieszyłem to zgasła. Po kilkunastu kilometrach niestety zapaliła się na dobre. Okazało się że pierścienie ślizgowe do wymiany (jeden był strasznie wyorany).
                    Spróbuj zdjąć osłonę z tyłu altka (nie pamiętam czy przykręcona nakrętkami, czy śrubami).
                    Jak zdejmiesz pojawi się regulator napięcia mocowany na trzy śruby. Wymontuj go, będziesz sam mógł ocenić stan pierścieni ślizgowych na wałku i szczotek na regulatorze. Ja za naprawę dałem 290zł bez faktury (założone nowe pierścienie, łożyska i dodatkowo oczyszczone oraz zabezpieczone uzwojenie stojana). Teraz lux śmiga.
                    Dodatkowo możesz sprawdzić stan połączeń (czy nie zaśniedziałe) na przewodach wychodzących z altka. Jęśli winny będzie regulator to na luzie sam dasz redę wymienić.
                    Fojutowo 2011

                    Komentarz

                    Pracuję...